Frågor & svar

Behöver du hjälp? Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna.

Uppgradering är lämplig för dig som har en aktiv prenumeration eller abonnemang och vill få åtkomst till mer innehåll.

Om du vill uppgradera en pågående prenumeration gör du så här:

  1. Logga in på Rötter och gå till Prenumerationer & abonnemang
  2. På sidan framgår det vid varje prenumeration och abonnemang både vad du har just nu och vilka möjligheter till uppgradering du har. 
  3. Klicka på uppgraderings-knappen vid den prenumeration eller det abonnemang du vill uppgradera till.


Bra att veta

  • Uppgradering innebär att du behåller tiden för din prenumeration men utökar innehållet i din prenumeration eller ditt abonnemang. 
  • Uppgradering är endast möjlig om du har mer än 30 dagar kvar på din prenumeration eller ditt abonnemang.
  • Nedgradering av en pågående prenumeration eller abonnemang är inte möjlig. Vill du nedgradera väljer du en annan prenumeration eller abonnemang vid nästa förnyelse.
  • Vid betalning med faktura blir din uppgradering aktiverad så fort vi registrerat din betalning.

kundtjanst

 

Behöver du fortfarande hjälp?

Kontakta oss på info@rotter.se

Det går även bra att ringa till kansliet under våra telefontider.

Växel: 08-440 75 50

Telefontider: helgfria tisdagar och torsdagar klockan 13.00–15.00.