Frågor & svar

Behöver du hjälp? Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna.

Denna betalningsmodell är bekväm för dig eftersom du inte behöver komma ihåg att göra manuella betalningar varje gång prenumerationen eller abonnemanget ska förnyas.

Innan varje automatisk förnyelse får du ett mejl som påminner dig om kommande dragning och du kan när som helst avbryta den automatiska förnyelsen genom att logga in på Min sida och gå till Aktiva prenumerationer & abonnemang under Prenumerationer & abonnemang.

När du beställer en prenumeration eller ett abonnemang med kort aktiveras automatisk förnyelse. Detta betyder att beloppet dras automatiskt från ditt kort på förfallodatumet utan att du behöver göra någonting.

 

kundtjanst

 

Behöver du fortfarande hjälp?

Kontakta oss på info@rotter.se

Det går även bra att ringa till kansliet under våra telefontider.

Växel: 08-440 75 50

Telefontider: helgfria tisdagar och torsdagar klockan 13.00–15.00.